När piggelinen är så där god.

Jo det är sant, piggelin som är nuköpt och iskall är ju god men alltså när det fått goda till sig lite och börjat små smälta(inte så det rinner) men så där god... då är den bäst;)

idag jobb, inte så mycket att säga där....
Annars när jag kom hem gjorde jag djuren, och vem kom inte där jåå Lisen. hmm ni kanske inte vet vem det är, jag tror jag har nämt henne. det är den svarta katt som ränt omkring hemma. Hon kom till mig och gissa vad, hon är inte rund längre...men var är ungarna? hursom åkte jag och köpte mat till henne. jag hoppas hon kommer och hälsar på mig snart igen. Det var roligt att hon kom för mamma går hon inte i närheten av ;) hmm bilder kommer förresten på henne, hon är super söt;)

jaaa, så nu är jag hemma själv, alltså det finns att göra men jag orkar inte, jag tänker hela tiden senare, och senare kommer och då tänker jag IMORGON. och imorgon är ju liksom idag, hmmm men det finns en dag imorgon ochså;)
jaja, en annan dag;)

jaa nästa vecka är det marknad i svenljunga;) det ska bli trevligt. Den lite större marknaden gölingtorpsmarknad går av starten redan denna helgen, men WtF jag jobbar så det blir inge av det;)

men nu ska jag kika lite mer på en novell jag skrev för ett tagsedan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback