jobbar och jobbar

det är mer liksom att jag blivit lat med bloggandet men jag måste lova er bättring eller hur?

jo det är sant, inte utan bil men med en trasig bil(håller på att gå sönder) Blockpackning och annat, men lugna puckar, erik har köpt en ny, en mondeo 98 mörkblå, alltså det är stor, jag känner mig som king of the road;) Jag ska säga att jag är lite osäker, desl för att det är en fin bil(lite buklor) och jag har ju en tendes att bli påkörd, så jag känd emig lugnare i golfen, för den är jag redan påkörd två gånger med och har överlevt, jag liksom väntar på att bli påkörd igen då, fast man får väll hoppas att jag styr upp allt;) men det är annat att köra 24 metare än golfen;) hihi

Annar jobbar jag, har 15 häst i kroka, jag är där nästan hela morgonen, allstå emlaln 7 och 11, så kika förbi, ni vet var det är va?? jaja idag var det halvroligt för jag hade missat kolla igenom en fölunge nogrant och den hade ett fult sår på arbågen vf, jag hatar att misslyckas (eller vad man säger) så jag tar åt mig så jäkla mycket av sånt,(borde jag det kanske) men jag emnar, nån gång missar man ju, men som jag sa till micke, jag hatar att göra fel, jag mår så jäkla dåligt av att nån ska behöva säga till mig om saker, förutom städning;) men ni fattar nog, så jag grämer mig nog över detta länge;/

Jag och debbie var i stan igår, dte var skit trevligt;) jag debbie linus och alfons;)
Bilder kommer;) det var trevligt och jag hoppas att vi kan åka in på lördag, även fast jag inte har några pengar knappt(räkningar på nästan 9 tusen) morr, både skatt på bil och efterskatt till sketteverket. jag hatar det, tänk vad roligt jag hade kunnat ha, köpt tv och annat, hmm

Jaha vad ska jag mer säga, det drar ihop sig mot sminkningen? tarja när blir det och vilken tid, debbie är med om hon vet tid du vet;)

jaja, ska försöka ta tag i allt i helgen, sånt som jag inte orkat met. Hästen och kaninerna. Jag behöver ha ett schema tror jag, hmm men just nu är man bara skit trött;) det är så varmt också, 25 grader varmt nathalie;) super fint och varma vårvindar, blommor slår ut coh löven, violer som täcker marken och snart ska jag börja greja i växthuset;) jaja
Hästen tänkte jag börja med nu, hon är i fint hull nu och redo att ridas, jag ska sno mammas sadel igen, får väll köpa den av henne, danne passar den inte så bra som embla;) går ochså i planer att adoptera en shettlandsponnie, men jag vet inte än, vad ska jag men en sån till, emn ajg vill ha;) önskar mig en sån i födelsedags present faktiskt... hehe nått säger mig att den inte finns med på listan som erik har.....
hmm

ja, det rä lite framöver, såå jag hoppas jag får med allt. här kommer lite bilder;)

Alfonz i hans jeans jacka som jag(hmr erik) köpte till han i 1 års present;)

Sweet and strong i vårhagen;) Med bebis såklart

Haltalotta och sune, jag undrar vad hon säger till han;)

Lisen;) hon har flyttat sina ungar men det sa jag va? tråkigt, jag hoppas dom lever.

det var allt för mig just nu.....



"alla pratar med mig, inte till mig" //Anneli

Kommentarer
Tarja säger:

Fotograferingen är lördagen den 9 maj och klockan 16:00 ska vi sminkas. Studion ligger i femman huset. Vi får åka iväg ganska tidigt så att jag hittar. Suger på att köra i gbg. Man får ha med sig tre omyten och eventuella accosiarier. Så det är bara att föra informationen vidare.

Gött med en ny bil eller vaddå? :D

2009-04-30 | 22:00:18
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie säger:

Hej gumman!

Forts och framst beordrar jag dig att inte ha daligt samvete for folungen - Alla gor misstag, nu var det din tur, man lar ju sig av misstag eller hur - shit happens! :-D

Du far lagga upp bild pa den nya bilen - vill se monstret :-P

Vad ar det for sminkningsgrej du skall ivag pa?

Och jag maste saga att jag ar lite avis pa er och sommaren - men har ar helt okej ocksa. Lagg garna upp sommarbilder sa jag far se hur det ar fram igenom!

Puss!

2009-05-02 | 00:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback