jobb jobb

jaha idag har jag jobbat, det har vart lugnt och sorgligt!!!!!!
Carmenzita är död, hon har vart dålig sen fölningen och idag fick hon åka till ängarna;/  det sorgliga är att hon hade bebis vid sidan. Och ett annat sto tog emot fölet(hon hade förlorat sitt förstår ni) men så blev fölet dåligt ochså;( och han fick dö ochså;( det är så tråkigt och jag hoppas hoppas hoppas att det blir bättre fort nu, för det är ingen bra början på säsongen!

det har vart lugnt idag, alltså jag har hittin med en mängd saker som jag inte hunnit innan, men så blev det såklart stressigt på slutet, bara för att jag för en gångskull skulle göra nått efter jobbet. hmmm jag och debbie åkte in till stan och köpte godis och lite påskpynt;) det var väldigt trevligt och det ska vi göra igen;)

sen var det okända, inte så bra, hmmm men nästa vecka är det på borgvattnet;) ;) det kan bliii jäkligt spännande;)

men kiss så länge

Kommentarer
Tarja säger:

Usch vad hemskt med dödsfall på jobbet...

2009-04-08 | 22:35:17
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Tarja säger:

Oj,,, jag glömde... tack för rösten i footävlingen.

2009-04-08 | 23:16:51
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback