jasså?

jag förstår att ni saknade erik på min lilla diskussion häromdagen, men för det första är han ingen skådis och för det andra så fastnar han aldirg på kort;) så de så

jag har liksom inte skrivit här på ett tag, jag har inte orkar, har jobbat helg och det har varit lugn, jobbade med anki och johanna och daniel, även carina på lördagen. Alltså bästa helgen på länge, jag älskar mitt jobb men fasiken vad mycket enkalre det blir när man kan skratta och shöta med nån som är likadna(nästan) hehe, jag stortrivdes, hela helgen;) det är enklare att gå upp dig, men det blev lite timmar i helgen och igår gick jag över en trekvart istället(som inte kom med på lönelappen) men men jag skriver med det på nästa ;) hursom så har det vart lugt hemma och överallt

Mamma fyllde år i lördags(45) så gratta henne, hmm

Idag är jag ledig fårn jobb och gubbe( haha) såå nu ska jag göra en massa nytta(inte)

-tvätta jobbkläderna
-ducha(när toktumlaren värmt toaletten
-elda(tänder när innan jag duchar)
ja du det var allt tror jag, ska väll åka och ge hästarna mat sen, mamam är på nån firmafets i falkenberg(ölprovning)
ja du jag frågade om hon skulle bli full, och dte visste hon inte.

går lite i planer på kalas när jag fyller men jag vet inte än, jag är liksom inte sugen på hemmakalas utan med KROGEN(kanske förfest) pröva på mina rostiga talanger i singstar;)

Ny favorit låt igen;) nickelback är bäst;) lyssnar på alla deras album på repeat;) jag älskar hans röst och Deras texter

Hursom så får jag väll påbörja min avanserade dag ;) får se vad jag får lust till, just nu är jag mest trött.

vi hörs senare

Kommentarer
Nathalie säger:

Not true! Jag har kort pa Erik!!! :-) Fast kandis-grejen tanker jag inte saga emot!

Bra lat - men definitivt inte den basta!

Puss

2009-04-23 | 12:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback