jasså jasså? så var påsken över!

ja långfredag som inte blev så lång, jag jobbade som sagt, på kvällen åkte vi till martin och edbbie. det var trevligt att hälsa på dom och deras små;)
lördagen blev det god mat hos mina föräldrar, det smakade underbart och allt var toppen.

på kvällen blev det fyrverkerier. det var fint och pappa tog hem tävlingen om vackraste lådan ;) hehe det var fint med eld och familj på kvällen. Jag är verlkligen en tradition människa ;)

jaa lördagen passerade och påskens höjdpunkt var över, och så kom söndagen. Låt mig näman det underbara vädret;)





fick använding för min drake ;) visst e den fin ;) passade ytmärkt att hålla mina filmer ;) senaste inköpet förresten är Mumien 1/2(box) fast en ganska ful box, men den konstade 89kr så jag slog till;)

mitt nya projekt;)

ser ni vad det är??


såå vad tycker ni?? hehe uppfinningsrikt va? hihi

lite pyssel till;)
nu  bråkar min man med mig, så jag måste gå;)

Kommentarer
Tarja säger:

VILKA FINA LJUS!!!! WoW!!!

2009-04-14 | 15:19:57
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Karin säger:

Hej! Jag har "dagens outfit" i videoform i mitt senaste inlägg (En promenad i vårsolen), tycker du att jag ska fortsätta att ha "dagens outfit" i videoform eller ska jag ha det i bilder?:)

2009-04-14 | 15:24:43
Bloggadress: http://abckarin.blogg.se/
Tonårsliv by Leonora säger:

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-14 | 15:26:07
Bloggadress: http://magiskaminnen.blogg.se/
Nathalie säger:

Me so proud of you!!!!

2009-04-16 | 02:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback