jaha TORSDAG(FREDAG) hehe

ja idag är det torsdag, underbart väder ute som antagligen håller i sig ;) synd att man ska tillbringa några timmar inne nu för jag ska städa lite ;)

- Diska
-damtorka
-damsuga
- torka golven
-tvätta
 ja ;) nått sånt, vad tror ni??? orkar jag med allt, jag får se, känner inte för att vara inne, men med goo musik och ett gott humör så j'klar, hmm hursom så var jag hos hästarna nyss, igår när jag var där kom det fram en svart katt till mig ;) hon bor visst i stallet sa mamma, och hon var rund som en ballong, men mager ändå, antagligen ska hon få kakktungar ;) hmm

jag var och lämnade lite mat till henne, om hon ändå är där kan hon väll lika med få mat?? jag såg henne dock inte idag men jag hoppas hon hittar maten innan nemo gör det ;) hihi

men back to cleaning;)
höres om en stund ;)


Kommentarer
Tarja säger:

Ha så roligt i padocken med mamma... Hoppas hon inte sliter ut dig och Danne. :D

2009-04-02 | 17:41:31
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback