ja det skulle likna amerikanska muffins......

men det blev långt ifrån recultatet jag hade framför mig ;) haha

började morgonen med hästarna och sedan åkte jag hem för att ta en lång och skön duch, efter mycket om och men valde jag en enkel klänning, en av mina nya dock, ni ska få se. och tänkte att jag fryser, men vad varmt det är ute, solen lyser coh det är helt underbart vårväder ;) blommor tittar upp här och var(krokusar) men det är fint. vääldigt vackert vårväder!

jag och min bror åkte sedan till borås, köpte ett mjukissätt coh en keps till mig och en till erik, var inne på kiks och köpte lim så jag kunde göra nya naglar ;) jag har tänkt sluta bita för er som inte vet, hmm, men det är krångligt med långa naglar ;) jaja

erik står i duchen nu och jag ska skriva lite innan jag sätter mig på fyrhjulingen och åker till jugga, han ska göra taccos ;) hehe taccos och annanas paj är det ända han kan göra ;) näää han är så duktig så ;)

jaha, fösökte få mig ut i skogen idag men får kicka mig därbak imorgon och ta en ridtur, har ett litet hinder på slätta där jag och embla brukar hoppa över, det är typ trettio centimeter. men om några år ska jag lägga på en meter ;)
hmm måste gå nu för min man kallar, han har visst inga rena byxor,(som det brukar vara) och vad ska jag göra åt det, hittar han inga gör inte jag det heller ;)

pussssss

Kommentarer
Tarja säger:

Jag får fixa lite amerikanska muffins till dig någon gång. De med jordgubbar i är så mumsiga,,,

2009-04-03 | 20:19:21
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback