ingen paddock;)

ansåg att danne utan en sko är dåligt nog men nu har han liksom krökt den andra som e kvar så det blir hovslagare för honom;) såå embla får köra på, antgaligen en skogsrunda, har sljutit på det idag för jag har varit slö:/ men jag har städat, har dock inte skurat golven, men det får vara;) erik kommer snart funderar på att ta upp räkor?? hehe

räkor e smaskens, särkilt med en god sallad och toast bröd eller baugetter ;)(stavas det så)
men men ska ta upp dom sen ska jag se till att kika över mina noveller ;) har börjat forma en tanke på en ny, men den är bara liten än ;)

bakade muffins idag me;( alltså en regel!!!
-gör aldrig dubbla sattser(blir aldrig bra, bättre att göra en enkelsatts två gånger)
- ta aldrig för mycket i formarna(ta hellre två plåtar om det så bara blir fem till som ska stå där;))
-och ta inte ut dom för tidigt(dom sjunker ihop)

alla reglerna har jag defenitivt fått lära mig idag;) men dom gick att äta haha
hursom ska jag se över allt nu, men vi ses imorgon ;)

pussss

Kommentarer
Tarja säger:

Gött att du har lärt dig något idag. Var det Amerikanska Muffins du tillverkade idag i köket?

2009-04-02 | 18:48:15
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback