hihi joo ljusstaken ja ;)

den är ännu ett projekt i huvudet och jag tror jag har tagit mig vatten över huvudet ;) men jag ska skissa och så ska ni få se ;)

husom var det jobb idag ;) fyra föl har det blivit på fyra dagar, de ni;) det är trevligt att jobba igen och hade la lite ångets imorse men vem har inte det när man går upp tidigt, imorgon blir det ännu tidigare för jag ska göra våra hästar och även jörgens, han är på gotland;)

hmm, ska sitta och ta det allmänt lugnt nu ;) trött i benen(jag fattar inte varför) har jag degat så mycket dessa dagar??
det har jag, erkänner;) sovit för länge och ätit onyttigt, men det är bättring nu, absolut mindre godis och absolut mindre dricka och glass. inte helt för då får jag panik men jag ska minska påd et;) har så jäkla god glass i frysen bara dumt att ha den där;) hehe

men men, nu ska jag skriva lite till på novellen, det är det bästa med kroka, man får många timmar att fundera på sådant;) även min ljustake ;) haha

men ni får se ;)

Kommentarer
Tarja säger:

Smart och sluta med all götta strax innan påsk hihi

2009-04-06 | 22:44:00
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback