Handla eller städa i växthus(elr skita i båda)

ja du dilemmat idag ;) vara eller icke vara, jag röstar på icke vara ;) hehe har börjat morgonen sent, lite för sent för dryga halvtio kom jag upp, och så åkte vi till borås och tittade på martin när han körde, den var väl halvintressant, alltså inte att martin körde, han var duktig men hela grejen, ingen körde fast och jag menar vad är jeep körning och inte nån gör det?? hum har jag missförstått nått??

men sedan fick jag och jygga som vi ville och vi åkte till gärdhem, loppis på höggrad ;) men jag köpte inget, letar efter en trearmad ljustake ;) jag ska liksom göra en grej som jag har i mitt huvud ;) hihi

men men, vad ska jag göra nu?? det är ju marknad o tranemo?? ska man dit, enda anledningen är godiset och det äter jag tillräkligt, och det är inte samma sakn att gå själv ;)

jag får se, ska kika lite, alltså det är en marknad imorgon ochså, men ajg kom inte ihåg var;)
men jag ska kika upp det, är det nån som vill me??

pusss

Kommentarer
Tarja säger:

Vilken trevlig dag du hade...

2009-04-05 | 13:03:29
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback