fredag, ja vad mer ska man skriva;)

fredag fredag fredag,, haha jag skrev det fort tre gånger utan att stava fel, framsteg;)
ja du, jobbat idag, varm toch skönt, nathalie du ska bara veta, femton grader och strålande solken, hästarna har druckit som kossor och även jag, satte i mig två liter loka;) haha men känne rmig ändå torr i munnen och så;)
 jaja, nu ska jag byta om tänkte jag ringa debbie se om hon är hemma. jag vet inte vad som händer i helgen mer än att jag ska klippa klorna på mina kaniner;)

ja du, barnvakt med och så BURSERYD;) hihi





 

Kommentarer
Nathalie säger:

Later skont! Har regnar det sa for en gangs skull ar jag lite avis pa er dar hemma! Men det ar ni varda efter en evighet i kylan och morkret!

Puss pa dig!

2009-04-25 | 09:09:35
Tarja säger:

Hej hallo... hur gick det med att vara barnvakt åt grabbana idag???

2009-04-25 | 22:14:23
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback