arggggg

ja men igentligen är han ledsen, eriks bil har gått sönder och då menar jag sönder totalt.(motorn har rasat) hmm, alltså jag tycker gätte synd om honom. Hans bil betyder så mycket för han och ja, han har grejat en massa med den. men jag hoppas att det går att fixa. det blir dyrt men det får väll kvitta i detta läget eller??

hmm hursom är erik i garaget, kommer nog vara där hela kvällen, stackarn;( hmm så jag är inte heller på humör för att skriva, såå jag får se om jag gör det sedan, igentligen finns det inte mycket att skriva..... men jag får se.

puss


" och det tysta rummet drog ett andetag" //Anneli

Kommentarer
Nathalie säger:

Aouch!! Stackars Erik (och jag menar det inte ens sarkastiskt - tycker faktiskt synd om honom!) Hoppas det gar att fixa och att det inte ar alltfor dyrt...

2009-04-16 | 02:57:27
Anonym säger:

Bilen sönder? Vad ska han nu äta, sova och leva under? :S

2009-04-16 | 19:27:55
MOA säger:

varför syns inte mitt namn nu då? hmn

2009-04-16 | 19:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback