A restless warrior

ja det är så jag känner mig, alltså jag vill göra nått men jag kan liksom inte få utlopp för det jag vill, jag får ställa mig med kolpennan;) hehe det ska bli intressant vad hjärnan vill få ned nu;)

hursom kom jag på torsdagsnöjet nu när jag pratade med tarja:) ja du jag ska berätta
BETALA RÄKNINGAR
-inge kuligt alls, speciellt inte när man har rest skatt på för mycket pengar som man kunde haft sååå roligt med, suck Jag står dock i valet att halvera skatten(vilket man kan göra utan att få ränta) men dte är ochså skönt att bli av med det, för året alltså....men jag vet inte än, dte beror på hur mycket räkningar jag har i övrigt......suck

Jaa idag var det stressigt på jobbet, det visste jag redan på morgonen, Josefin behöver hjälp och b stallet, jag känner mig kluven, men det löste sig på slutet, hehe vilket det alltid gör med lite övertid;)
och ja, ensam som vanligt, jag får nog roa mig på egen hand till erik kommer hem,(synd han tog min fyrhjuling) haha

hmm
jag skulle behövt handla, men jag som alla andra har inte så mycket pengar idag såååå dte får vänta till imorgon, Btw är jag barnvakt på lördag, det kan bli roligt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback