Vardagen, och gårdagens utekväll

jaha, idag är man ensam i huset, det är ju älgjakt imorgon, ajja han kommer väll hem snart, dte är ju enna massa att göra. haha,
hmm jag ska att försöka sluta skirva jaja;) hihi jag är ju själv medveten om det. Igår var jag o natta och johanna oo bowlade, dte var roligt och dte blev väll nån strike;) hihi det var förövrigt gasnka lugnt ute, inte såå gätte mycket folk och mest underåriga ;) Tänkte visa lite kort, jag hoppas bildkvaliten håller, dte blev sådär;)
Jag såg rött på poäng tavlan ;);) jaja, annars var party humöret uppe, dock började jag bli seg i benen runt 1, men dte gick ju ändå. hahah man hade ju jobbat då.

nathalie;) hon såg till poängen;)

johanna och ölen ;) hon fick till kloten på slutet:)

hihi, nathalies spare dock, men jag såg några sånna hos mig och hanna me ;) det var super kuligt, och det var ok på swing me;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback