tankar från mitt höstfönster

igentligen är man lagom trött på att gå hemma nu, jag menar vad tjänar det till när alla andra jobbar? jag förtår inte mig på folk som är långtidsarbetlösa och jobbskygga? annars är allt lugnt, jag väntar på hovslagaren för att sedan åak till gekås, jag tror inte dte är så mycket folk innan lönen denna torsdag, alla sprarar sig till imorgon, jag ska ner o kika iallafall, sen blir dte till att börja julhandla snart ;) jajaj red på embla igår, hon är för rolig alltså, dte är verkligen en stor skillnad på henne och ville, alltså inte bara utseende utan psyke, men hon finner sig till ro med allt men ändå älskar hon att busa lite, jag sa till mig själv när jag sadlade henen att jag tyckte hon värkad lugnare, emn hon blev genast otålig utanför stallet, hopplösa häst. men lite bilder ska ni få. Mamma på trolla och jeanette på ville är med;) härliga höstbilder.

solen skiner och här har ni min busiga häst, öronen rakt fram och manen åt alla håll.

här är mamma på trolla, mamma rider westernsadel;) lika söta båda två, fast mammas er bekymrad ut

sikte rakt fram har vi jeanette på ville, han stock och kort, hon lång och smal, ett ricktigt par:) man kan inte snacka om att det är två tjocka rumpor iallafall.

Kommentarer
Nathalie säger:

Hey - vad menar du med "när alla andra jobbar" - I'm free as a bird baby!!!

Du vet att det bara är att ringa - när som helst. Jag är ju för det mesta ledig - förutom när jag är viktig och upptagen ;-)

2008-10-23 | 10:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback