My sorry as!

alltså, så mycket resposn på cvna man får, INTE! jag menar när dom söker jobb får dom ju höra av sig varken man får det eller inte, förfan, jag väntar ju.hahaha jajaj strunt i det, sitter och väntar på min darling att komma hem, det känns underbart när han e hemma men ibland är det skönt att få vara själv med, jag och min dator. hursom började jag på tomtetavlor igår, och jag har även föröskt få färdigt mian små tomte nissar, julpyssel på tidig grad men jag  vet att jag inte vill sitta med det sen, får snart börja med jukorten cohså, kasnke i början av november, det skulle vara skönare att få dom gjort, jag tycker om att göra lite i taget, men än rustar jag inte för jul ändå, visst jag ska köpa en ny belysning när jag åker till gekås i månadskitet, emn det är lika bra att få det gjort nu, innan julruchen börjat helt och hållet, eller vad säger ni? är dte så amn tänker varje år och ändå står man där några dagar innan jul i affären och slåss om skinkorna? hahaha
jaja, dagen har varit lugn, jag var hos hästarna och mian små kaniner nyss, det känns skönt när hästarna kommer in när det är ett sånt skit väder, jag menar har ni känt vad kallt regnet är som kom nu på kvällen, inte konstigt min tös fryser, måste köpa ett regn täcke till henen, jag vill inte ah hästar som fryser, man sover dåligt på nätterna om amn lämnat dom ute för dte har varit ok väder, det är snart dax iförsig att stalla in dom helt. Jag har skrivit på en novell idag, sidorna flyter på märker jag coh snart är dne uppe i de antal d eflesta av mina noveller ligger på, runt en 65 sidor. dock med storlek tio, jag tycker 11 känns för stort. Imorgon ska jag jaga med min lillebror, dte sak bli trevligt, ha jaktkläder coh lyssna på hunden, bara det inte regnar.

-här är eriks älg, en riktig oxe, eller jo hornen, han är så stolt fast han inte erkänner det, hornet ligger kokt på frysne här i tv rummet, säg inget. jag vet vad ni tänker, emn erik ska gämt ha allt i tv rummet, nya däck, nån jävla stötfångare osv:/ jaja bara jag ser tvn ;) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback