Morgon igen, torsdag

jaha, så var dte en ny dag och ytterligare en dag närmre lördag och roligheter, trotts att jag jobbar dne dagen så kommer det bli super kul. Bowling och annat skoj. jaja nu håller jag på att äta frukost, se bild på hur gott det ser ut, inte ;) haha men vad ska man göra då?jaja idag tänkte jag städa på toaletten, ovh sovrummet. damsuga ocg sedan rida om vädret tillåter. det är mulet här idag, men ganska varmt, jaja var i borås med erik igår, vi köpte lite små saker, regnkläder för den stundande älgjakten, jaja. Hursom hellst blir det en seg dag som vanligt, ska s eom jag hittar några jobb nu, sne får ajg ta mig i kragen. Kanske ska ut och åka fyrhjuling, dte är så jäkla kul, men amn blir lat istället. Ska ut med hundarna så dom får röra sig lite, ska kika vidare nu, ses sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback