jobbat i leran

så jobbade jag igår, man känner verkligen av det, sov länge idag suck :) för länge ska ringa mine dear darling, vi ska in te stan ;) hihi jag ska få köpa basen jag vill ha idag ;) jiiipppeeeyyyyyyyyyyyyyyyyy
-hursom så blir det lite gois köp ev, och annat gottigott, det ska ju vara lite skräcktema imorgon ;) hihi
jag får se hur jags ak lösa det men jag tror dte går, annasr fivar jag det på annat sätt
erik är och jagar (ovanligt) men han tycker de e kul så vem vill stoppa honom, han är så snäll min darling ;) japp natta är du vaken för jag ringer nu !!! pusss ok då jag skickar ett sms ;)

Kommentarer
dissertation writing help säger:

I think it`s easier to call and not to wait

2011-12-27 | 08:23:04
Bloggadress: http://customwrittendissertation.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback