jakten och jaktlyckan

jaha, så har jag jagat ;) och dte gick väll ok, bara hunden hade skött sig hade patrik skjutit men så är dte, allt har sin gång. Jag och aptrik tog oss istället hem och satte oss i vaket, där sköt jag en skata och patrik med, dte var roligt, det krävs lite teknik, och jag har dne helt enkelt ;) hihi jajaj men nu ska jag hem igen för att mocka hos min häst, hon såg något hängig ut innan så jags ak ta in henen och mysa lite så kasnke hon blir på bättre humör, då blir danne glad, han står inne för hälta.


lite bilder från jakten, frosten är vacker;)

'här går rådjuret förbi på för långt håll, edvin är det i hälarna ;) spännande.

Kommentarer
jennie säger:

hej anneli! kommer du ihåg när vi klättra upp i ett älgtorn och hade med oss en påse popcorn? ;)

2008-10-17 | 21:17:49
Bloggadress: http://trollunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback