Jaha, semestern 2008

Som en reminder till er som inte vet så var jag och mine kompis nathalie på en sverige tripp, dte var ur mysigt och vi vald eatt se södra sverige. Det finns många platser som verkligen är gätte fina. Vi var på öland, och nere mot kusten, blekinge malmö osv. Bildkvaliten är kass men det är så nu när jag tagit kort på kort
Vi var på kiviks marknad vilken är förövrigt den största marknaden ajg varit på, gisses. Sen tog vi oss ned till smygehuk, vädret höll upp men ingen sol dock.

 En sak att tilläga är att jag också sett den största ek som jag någonsin skådat, den var hela 835 cm runt om, en rickitg sagoberättare. Mysigt, hehe

Långe jan, men vi såg erik men jag fick ingen bra bild på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback