jaha, så var helgen över, fast inte för att jag har nått att göra.

Helgen kom och helgen gick, har inte gjort så mycket men flängt omkring mest, i lördas var jag o natta i borås, fikade och hyrde film ;) trevligt. Sen söndag var det filmkväll;) det var både besvikelser och spänning ;) jag såg den sämsta filmen jag sett i hela mitt liv, jag tror de andra håller med! suck sen igår måndag for ja o natt till göteborg för att ÄNTLIGEN få tag på en svart bas;) hihi det blev sååå bra här hemma, undrebart ljud, och så fick jag king artur sound tracket av natta ;) jippeie underbart ;) hursom så har vi spelat lite här hemma, jag ska snart slänga på en film och se vad det går för ;) än så länge känsn dte ok, fast jag är en människa som inte nöjer mig känner jag, dte kund eju vart bättre ;) eller? pussss

Kommentarer
Nathalie säger:

Haha - det var ett riktigt bottennapp den där "källarflickan". Vi har ju lyckats se ett par riktigt värdelösa filmer genom åren men den där tog fan priset!

2008-10-28 | 11:28:55
resumes säger:

You have very interesting time

2011-12-27 | 08:21:20
Bloggadress: http://accuroresumes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback