gisses en uppdatering i höstmörkret

jaha, jag var hos arbetsförmedlingen igår, man blir ju lagom trött, mend et var väll ok, en gång i veckan är dte som gäller så jag antar att jag kan sluat att skriva att jag är där, det lär bli shatigt;) jaja, annars är dte lugnt, dte blåste gött inatt, mysigt att sova, dock väckte hundarna mig två gånger, en gång innan erik gick upp och en gång innan jag vaknade, sotaren var här ,) hmm, han blev bokstavligen utskälld;) hihi. jaja jag ska s eom jag kan ta mig in till borås idag eller bättre gekås, men jag får se, jag kännder inte för att åka dit eller någonstanns över huvud taget ;) jaha, får väll göra nått annat nu än att bara sitta här och kolla, försöket hitta lite fusk till lemmings men fand et var omöjligt, hehe, men jag klarade dne banan sen ändå så det ä lugnt ;) jaja, nu ska jag ringa min mamma ;)
sugen på utgång igen ;) får kika över ekonomin, måste ha regn täcke till min klena häst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback