Fredag, nu startar min vecka

Helgen brukar vara då jag jobbar, antagligen min lott här som arbetslös. Jaja idag så ska jag föröka ta tag lite i sånt som inte blev gjort igår, typ sovrummet (SUCK) ja men det är ett måste , fick inte tag i några förvaringslådor. Jaja wilmer väckte mig en hel timma tidigare än vanligt, jaja inte s mycket att göra åt det. Det är tacken för att man var ute och cuklade med honom
.
Jaja, annasr gjorde jag inte så mycket, lagade pasta med carbonara, tog vitlök i dte fick min erik erfara på kvällen ;) haha
jaja, var hemma en stund och gjorde kaninerna, embla var hungrig på sitt hö, hon e så söt.

Så försökte jag nå erik igår, han ahde glömt sin tele hemma, Jag ringed som vanligt till ford, dom känner ju mig där, men enligt erik så hamnade jag hos nån växel, haha jag vet inte om jag skämde ut mig regält, det var lite kul. Jajaj man är en vane människa. Jaja nu ska jag äta min frukost som förövrigt består va flingor och fil. Ses sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback