då var det morgon på en onsdag

Mina vovvar väckte mig vid 8, har vart ute med dom och eldat och diskat, eldar i öppna spisen så det är varm och skönt här inne nu, kallt när man vaknar. jaja har haft med problem med ryggen sen igår, och har inte kunnat sova gott alls. jaja Erik jobbar och vi ska nog in till borås sen, ska bli trevligt. Ska köpa förvaringslådor att ha under sängen så jag får årdning i sovrummet, dte sre ut som sju svåra år där, jag har så mycket tyger och annat, hmm, aja. Jag har dock inte så mycket pengar så vi får se vad det blir, handlade igår o måste tanka min kära bil;) JAJA jag tänker lägga in lite fler bilder, aksnke nån på mig? tog en precis med mössa på;) ehhe jaja,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback