vinters mys

ja just det, vintern är här och snart även julen som ofta kommer efter att vintern intågat, hehe. hursom hellst så är dte stundand emed pyssel och annat coh även mys med handling och titta på julfönstrena. känslorna kom så smått till mig redan för nån veckasedan men som sagt dte är ju dax att börja mde d eoliaks akerna. jag har inhandlat hmm fem julklappar, dte är rätt lagom för att vara såhär tidigt ute va+ hihi. jaja har vart uppe på vinden en stund för att se om dte fanns några små tömtenissar, men dom hade erdan varit där coh rövat bort det jag letade efter vilket var en väska. hum hum,  jaja var med min moder i svenljunga innna och utförde tråkigt vardags krafss så som att ahndla och köpa foder till hästarna, emn även bivax skivor ;) detta roade mig fram till nu ;)

jag får säga att för att vara nybörjare så är jag väldigt händig ;)


jaha, detta roade mig iallafall, nu ska jag snart till svenljunga för att hjälpa min käre man att lufta bromsarna på min bil.
men medasn jag ändå är här slänger jag med några bilder får julkorten jag gjort ;)

blixten ger ljus i det än vad dte är men dte är väll sött?

Kommentarer
Anonym säger:

Fina ljus du har gjort och skitsöta kort! Förväntar mig att något liknande dimper ner i min brevlåda om några veckor! :-P

2008-11-25 | 22:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback