Twilight? flopp eller succé???

jag får säga att jag är förvånad, och det fanns höjdpunkter i filmen, dock höll den en standard som inte gjorde mig ricktigt tillfredställd. Men jag vill se den igen, men inte på bio för det är den igentligen inte värd. men men, vill nathalie så går jag ;) allt är så socker sött, det är det inte i boken, handlingen är ok, emn dom har tagit bort för mycket viktigt, hans ögon och mycket mycket mer, LÄs böckerna, emn okey man gick ifrån bion med ett litet leende på läpparna, för den var ok. Jag ger den;
Tre solar av fem, dels för att det är stephenie mayer som gjort den och dels för att dom faktikst lyckats med vissa viktiga delar. Bella godnatt visa är underbar,men man får inte reda på att han skrivit den till henne, och ockey edward får ett pluss i kanten. Jajaj nu ska jag läman filmen och börja prata om julen ;)
Jag är en julknarkare på heltid, jag kan knappt tänka på annat. jaja, jag längtar efter nathlie och våra flykter till andra världar och ochså på bio besöken, bara nathalie kan säga bra saker och prata vidare om filmen. mamma duger men dte var ändå inte samma, suck, men jag gick på premiären ;) hursom. jag hoppas vi ses snart, pusssss



-And so the lion fell in love with the Lamb.
- What a stupid lamb
-What a sick, masochistic lion



-kan nog släppa filmen imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback