people running in cirkles, it´s a mad world

hej hopp, så var det halloween ;) spökenas helg eller rättare sagt de dödas, en helg att minnas gammla kära personer som amns aknar, jag tänker på min gammel mormor, dte är ju närmare tio årsedan och lite mer sen hon dog men jag kom ihåg hennes kakor och godis, hennes kramar och doften av kakås, hennes dockor på övervåningen. Min gammelmormor hade alltid godis och en liten bänk i köket där man kund emåla, sen hade hon stora läskiga garderober. Jag älskade henne och ajg hoppas hon vet det.


Idag har jag jagat, mamma sköt ett rådjur coh jakten var bra, dt var underbart väder, frostigt men vackert. jaja snart ska jag till kaninerna ;) pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback