lunginflamation är det....

jaha, jobbar hela helgen, det känns tröttsamt nu men underbart på många sätt, underbara jobbarkompisar.
hursom så var jag på twilight igår igen med nathalie, goodie god, men den var samma som förre hången, många saker som de får till andra som dom absolut inte får til, men dte är okey, jag gillar själva storyn och böckerna då ;)

hurosm så blev jag väckt inatt av erik, han mådde illa och spydde, suck, jag bara väntar, så jag förösker undvika erik så mycket som möjligt, inte så svårt för han ligger utslagen på soffan;/ ska läsa lite tänkte jag och äta,

efter mian djur fick jag åka till grannarna, dom ringde efter expertis;) en av deras hästar var dåliga, jag kom dit och var säker på att det var lunginflamation, hästen stog med nästan 41 graders feber, vilket är WAY to much,  vetrinären kom, ionell, han är undrebar. han berömd emig att jaf kunnat fastställa det, dte var trevligt tyckte jag. jag får ta medicineringen för retsen av perioned. kanske ska jag bli vetrinär. hursom så är jag hemma nu och har duchat. har börjat väna mig med håret nu:)

jaja, en lugn dag annasr, har jobbat hårt hela helgen, dte r för lite personal tycker jag, särkilt nu med utegångarna, man jobbar större delen själv i stallet;) hursom är A stallet helt okey, jag trodd ejag skulle spy på planlösningen och golvet men det är okey, visst sopningen tar tre gånger så lång tid. men men. man har sian favoriter där och ävend  esmå bebisarna som är så söta men med dolda horn. radion driver mig förövrigt vansinne då dne får dålig motagning hela tiden. shhhhhhhyyyyyyysssshhhhhyyyyyyyyyyyy

men jag fick reda på att björn gustavsson kommer 7,40 på tisdag till riks morgon zoo, kan vara kul att se på tvn då, han är ju så söt. Har ändrat i bloggen, kanske inte till dte bättre märkte jag men ajg får ta tag i den, dock inte imorgon för erik är hemma och ajg är redan trött på hans gnäll om hur sjuk han är. Jga vet och tycker synd om honom, emn att ha nån stönande hela tidne går en på nerverna mer än nog, skönt att tillbringa lite tid hos grannarna och i stallet, aksnke vädret håller sig imorgon för då akn jag ägan mig egen häst lte tid, och mian små kaniner. Jga fick för övrigt tillökning på fem stycken häromdagen, Saga och tönten är stolta föräldrar. iallafall saga.

hursom så får jag se hur jag mår imorgon, over and out
ps) nathalie denna veckan måste vi få ihop ett buffy möte med lite choklad fondyr, och planering inför myskvällen;) puss

Kommentarer
Nathalie säger:

Hey - vad tjusig sidan har blivit! Fast texten är nästan i minsta laget för min smak...du vet - halvblind och allt det där :-D

Haha det fixar vi la - om du inte blir sjuk då vill säga, har ingen lust att dra på mig magsjuka...

Vi hörs!

2008-12-01 | 10:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback