jobb och hästskit ;)

hihi mitt jobb då alltås att skotta hästbajs hela dagen ;) hursom var det trevligt idag, jobbar min ordinarie helg till helgen ;) hihi hur lät de? annasr är ja fri ;) va säger du natta lite mys i soffan imorgon?  Har vart uppe tidigt tre dagar i rad, alltså tidigare än vanligt då ;) jag kommer sova länge imorgon eller inte ;) hihi, ska lägga in lite bildre nu, dte har varit dött påd en fronten de senaste.

alla undrar, vad fan e det?
-jo dte är de kalkade ställena jag åer förbi påvägen mot arbetsförmedlingen i kinna ;) det är fint tycker jag, dock en dålig bild ;)

wilmer ;) jag har letat och letat efter en leksak till honom och så fanns den hemma hela tiden ;) hans nya vän petflaskan.


Kommentarer
Nathalie säger:

Så klart vi skall mysa! Jag gör ju inget vettigt så när som passar bra!

2008-11-04 | 17:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback