It´s fucking cold as ice

här hemma då, vaknade imorse av att det var kallt, alltså vid 8. det var tio grader i huset ..brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
hursom är jag fortfarand elite insöad på edward och twiligt, sugen påd en igen ;) nathalie?
hurosm så lyssnar jag på musik på tvn, vill ha lite mer Tattoo med jordins aprks, eller super human med chriss brown, även gabriell cilmi med up side down, eller varför inte lite hot´n cold med kathy perry ;) asså det är goa låtar som växer ;) jaja ska väll gör alite nytta nu när jag äntligen fått upp värmne i huset. damsuga behövs, coh plockas lite för övrigt. sortera tvätt vilket absolut inte är ovanligt :) nathalie kom hem för jag längtar efter dig, du får komam hem så ajg får känna mig lite normal. Sedan har jag hittat en nu serie vi kan följa, tror den är från usa. Jajaja, här snöar dte nu, det ska ju komma in snö storm? eller så går den bara utmed östkusten, ajg vill att snö ska ligga kvar ;) jag vill jag vill. hurosm så åker nog erik till gbg idag, jag har väll hästarna. jaja, skirver viadre på min novell nu tror jag, har fastnat lite men dte kommer dte kommer ;) pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback