fuck this

jaha, då var de två första avsnitten av True blod avklarat, bra på sitt sätt, jag får nog ge ett mer bättre betyg sen, svårt att säga av två avsnitt då. Helt ok, Natta o ja får ta fler dater i veckan som kommer, just nu känner jag mig stressad, har förökt få tag på min kontakt person på amf men ja dom är på ärende, suck. Hursom så är jag färdig med asnökan så igentligen kan jag bara skicka iväg. hursom måste jag prata med lotti ikväll. Hubertssen närmar sig coh ajg e ju ansvarig för dte, jeanette hjälper mig inte i år så i´m on my own. hurosm ska jag coh ville ta den runda jag tänk mig om några dagra, ajg jobbar i helgen men det är ok.  Hursom ska jag til borås nu, suttit vid datorn ett tag o är rätt feed up whit this, hursom, jag ringer dig sen natta, kisssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback