En sån där hår dag ;)

jaha torsdag klockan 10 ska jag klippa mig ;) har en frisyr i skallen men jag får se om jag har modet att göra den eller rättare sagt be henne göra den. jaja är sugen på slingor ochså men jag vet inte, kanske en annan gång ;) hursom så har nathalie skickat sms idag ;) har saknat dig gumman, om det inte redan framgått då? ;) jajaj vart hos hästarna nu på morgonen och fixat hos dom och grisarna, väntar tillökning om två dagar hos kaninerna och tur i oturen att det ska bli mildare, tur för mina bebisar och otur för snön försvinner. jag får ett lugn när det snöar, det är underbart. jaja, borås imorgon för idag ska jag handla och flänga omkring och dessutom har jag ingen stadsbo bil tillgänglig för erik fixar min idag ;) ajja ska kanske ut och rida en sväng innan det mörknar, men jag får se om jag hinner. syrran fyller år imorgon ;)
hursom så är det räknings dag idag ;) suck jaja ska försöka få tag på nathalie sen ;) gå ut på msn din rackare ;)

snys och pys då ;)


Kommentarer
Anonym säger:

You know I'm back, I'm back - you know it

back, back - really really back! (för att nästan citera michael jackson)

Anyways - längtar till imorgon. Och nu skall jag leta upp fler True Blood avsnitt :-P

2008-11-25 | 14:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback