yesterday

jaha så var vå på lisseberg igår, spolningen fungerade inte så vi var först en snabbis på ford för att erik skulle fixa det, han e väll bra ;) hursom kom vi äntligen ner och åt middag på kinaresturang, det var trevligt och gott. sedan bar det av till lisseberg, förväntningarna var stora.


mysfaktorn var stor på själva området och musiken och alla små underbara bodar som sålde smått och gott fick en på rätt stämning, dte ända igentligen som fattades var snö från himmelen, men inte ett spår av det.



hehe, ja och när vi då vandrat en stund bestämde vi oss för lite äkta varm choklad, jummie ;)

Men men, allt var verkligen super fint och det var så jäkla trevligt att gå där med nathalie ;) humm
Och inte nog med detta så åkte vi skridskor ;) haha jag får säga att det gick jäkligt bra, har typ inte åkte på fyra år eller nått men jag fick snart upp tackten ;) även nathalie

lite suddigt ;) hursom så lyckades vi åka många varv utan några missöden
(ingen som krockade med oss eller vi med dom, inga ungar i vägen, inga skallskador eller krossade knän)
en väldigt trevlig upplevelse och det kändes så fint att åka där, saknar is på sjöarna här i verkligheten ;) jaja vill gärna dit igen, få se till helgen eller nästa år.
jaja nu ska jag åka till borås och gräva lite efter de sista julklapparna och sedan ska jag handla;)
pusss

Kommentarer
Nathalie säger:

Haha - fasen vad mysigt det var igår! Hade väldigt trevligt! Skridskoåkningen var som pricken över i:et

2008-12-18 | 11:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback