vad fan händer?jordbävning?

jaha, erik låg och halvvaknade nu på morgonen, plötslikt så klickar det i dörren cohd ne går upp lite, spooky tänkte jag men det var inte allt, plötsligt börjar hela sängen skaka, först lite mer ochs edan lite mindre. jag blev livrädd och erik satte sig upp. Först visste vi varken in eller ut men när jag såg på nyheterna på morgonen nu visade det sig att det vart en jordbävning i malmö och att det var skalven vi kände av, nån annan sån gjort det?

j-aja, jag ska till hästarna idag, fixa lite där.
-sedan ska jag göra färdigt julkorten.
-och packa in de sista julklapparna
-och hämta spån

Lustigt igentligen hur feg man är, efter sängen slutat skaka så vågade jag inte ligga kvar, då jag tror lite på spöken hehe
-men som vanligt fanns det en vanlig förklaring på det.
over and out

Kommentarer
Nathalie säger:

2008-12-16 | 10:56:14
Nathalie säger:

Jordbävning alltså... Själv märkte jag inte ett skit - sov så gott så!

Är du laddad för att åka skridskor imorgon eller? Jag kan knappt bärga mig :-P

2008-12-16 | 10:58:25
jennie säger:

lite läskigt är det allt! men jag märkte inte av något för jag sussa så gott så ;)

2008-12-16 | 11:23:40
Bloggadress: http://trollunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback