up and down

Andra advent idag, det känns nästan kusligt, jag måste verkligen till gekås och avklara de sista julklapparna nån dag, suck. Jaha, ännu en helg avklarad och imorgon väntar ytterligare en meninglös måndag? var är jobben? hursom så vaknade jag vid 9 idag dryga en timmasedan och har eldat och plockat undan lite, har en disk som väntar.

Igår var jag i borås med erik, vi handlade och så, inget viktigt. vaknade upp med ont i nacken efter att en idoiot kört på mig i fredags eftermiddag. golvens bak är inte så fin, idag är jag fortfarande stel och jag ska antgaligen till en sjukgymnast imorgon som ska kolla på nacken. Anders som var med i bilen känd einte av det sa han, så har jag tur är det bara lindrigt.

Igår var det dansbandskampen, igentligen inget nytt för skotts gick vidare och även lars kristers. Ingen är förvånad, nope inte ja heller. Jag tycker om skotts ja.
johanna och magnus coh jörgen var här, vi åt lite skräp och så, jag körde min bror + några av hans vänner till stan igår på kvällen, vilket liv. haha jag får säga dock att det är underhållande för att dom sjunger vääääldigt fint ;) haha

jaha, nathalie buffy väntar, just pic a day, and a´m ready.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback