Sista dagen på året

och det är med en blandad känsla i kroppen, ett nytt år betyder att jag varit arbetslös ett år, eller ja om man inte räknar broline, vilket jag borde. Det nya året 2009 känns knäppt, lite som ett för stort steg att ta, och det blir aldrig lättare med ett nytt år, amn blir äldre, och inga jobb räknas komma. suck

Det var andra dagen idag på jobbet, jag var i a stallet, dte var trevligt ;) hursom slutade jag tolv för det är nyar å allt, gött;) 7.00 till 12.15 hihi

Förovrigt ska jag snart till djuren, har läst ut boken nu;) och den var bra, dte är lite rörigt med alla nya karaktärer men som vanligt är eric bäst ;) men ochså har jag börjat tycka sookie mer och mer. Och jag väntar spänt på Cas quinn har att erbjuda nästa bok ;) hehe  Jag firar nog ensam hemma för jag jobbar, eric ska på fest men vi ska väll hinna äta nått gott först som lite räker och annat.

Så gott nytt år och en god fortsättning på dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback