sista 22,56 på året

jaha då vard et en timma och fyra minuter till midnatt, onej jag tänker inte hålla vaka men jag komer sitta uppe och glo på tv för jag är taxi, typiskt va? har kört anders till borås, sedan kört jörgen martin och erik till svenljunga, sedan in till stan igen för anders förfest var slut(eller nästan) för jag hamnade i kamp om min heder i en singstar cupp;) det var väldigt roligt, konstigt hur man vågar sjunga när dte är människor man inte känner omkring sig;) hursom var det väldigt roligt och jag ägde ;) haha allting utan att överdriva, dock en låt förlorade jag för jag hade inte hört den innan ;)

Gott nytt år alla vänner och andra, jag hoppas innerligt att ni håller era löften som ni garanterat lovade er förraåret också, för min del är dte neddragning på godis, och sösaker;) endast en dag i veckan. huhu sedan ska jag se om jag kan komma till gymmet, dte var tuvärr mså dyrt men erik envisas med att sponsra bara han slipper en spinnincykel hemma, spinning e dte jag gillar ;) hursom så får han väll sponsra då, jag är rätt sugen på det, bror min var det ochså, men vi får se.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback