jaha lite av dagen hitills

vaknat, släppt ut hundarna och nu sitter jag vid datorn och lyssnar på twilight musiken, jag har följande planer idag.

-Städa hos kaninerna
-städa i brygget för övrigt
- diska
-posta brev till amf och älvsborgsförsäkringar
-handla(blä)

Ja tråkig lista men jag får hjälp av mamma iallafall, kasnke jag tillcoh med hinner titta på min nya film ;) björn gustavssons bästa ;) weeii.
Ska kika lite mer på julklappar tänkte jag, hittade förövrigt flera stycken igår, eller nja två. hehe men det är alltid nått, förövrigt släpps batman dark knight idag ;) jag vet inte om jag kan ta mig in till stan eller om jag orkar, men igentligen borde jag.
ska hinna till tarja hoppas ja med, patrik fyller år idag så kanske blir det kämpigt.  men det finns en dag imrogon, jag ska kör mamma till julbord då iförsig emn det tar inte hela dagen. det är en massa körande överallt, kasnke kan jag köpa batman i ulricehamn? jaja  over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback