jaha, JULAFTON!

hihi, lite från igår först
Jga och mamma åkte till borås, jag strosade runt och hittade ett par byxor(fantastiskt) hursom så blev vi färdiga innom tid coh handlade lite.
Sedan kom eril hem och jag började förbereda inför den lilla julluch vi brukar ha på kvällen, och jag fick stressa för erik blev färdig fortare, haha jörgen coh andreas kom, trevligt och mysigt.
Sedan lade jag mig för att sova lika uselt inatt, vad är det med klockslaget 4? varför ska jag alltid vakna då?
jaja, men jag vaknade vid 7 och väckte erik, vi åt lite skinksmörgås och öppnade julklapparna ;) Jag fick så många och fina att jag blev lite tårögd. TACK nathalie. Jag har lite tidsfördriv när du försvinner ;) hursom så ska jag till hästarna nu och se till att dom hard et julfint. sååå GOD JUL


Kommentarer
Nathalie säger:

Det var så lite så! Du förtjänade alltihopa! Tänkte att du skulle prova på lite nya författare också så du kanske hittar något nytt som är bra!

2008-12-25 | 14:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback