jaha, bizzzy?

en lugn timma knappt innan erik dyker upp, shitt denna veckan har jag knappt suttit ned allstå. hursom så närmar dte sig fredagen och jag längtar, nathalie jag och buffy, allmost perfect;) sedan är det lördag och då ska vi ha mys, jag lovar att fota allt;) jaja, nu har jag prickat av lite av listan.
-jag har städat i brygget
 -jag har städat hos kaninerna
-jag har handlat
-jag har postat det jag ska;)

snart ska jag nog kanske orka ta tag i disken, dte är inte mycket men tuvärr bygger det ofta på ;) jaja, patrik min lillebror fyller 18 idag, jag hoppas han har haft det roligt på praktiken för han ska få tårta när han kommer hem, och av ander goa tårta, anders är duktig på det, nästan liak duktig som jag ;O jaja, nått bjrön gustafsson blir dte nog inte, dte får vänta lite tror jag, men men. ímorgon kör jag mamma kl 14 till ulricehamn, det ska bli roligt att se vilka hon jobbar med. jaja, lite need for speed med anders hade inte suttit fel just nu men jag får väll elda lite värme här inne, osv. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback