if a could found the hidden place?

hehe, sitter med basen i öronen, vi ska snart gå och lägga oss, blåsten har gjort det iskallt i huset, brrr. haha findus hänger i gardinerna, jag trodde bara kattungar gjorde det. jaja, jag var i stan en vsänis men det gav inte så mycket, hittade dock en liten present till debbsan coh martin ;)

jaja, det är en ny dag imorgon. då ska jag leta gran och åka till martin och debbi på kvällen. lite byta av klappar och annat. hehe det blir nice. Förutom allt idag är jag måttligt överaskad av ett blommogram

Satt som vanligt vid datorn när telen ringde, efter mycket om och men förstog jag attd et var blommor till mig och att dom var gätte fina;) jag blev varm och hjärtat, jag får tacka dom på erlansbo och antagligen tarja som är med på ett hörn ;)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback