I ett vinterland

jaha, så snöar det, eller nått blandat, här är dte vitt, konstigt att vädret är så olika, hursom så åkte jag till kinna till amf och där regnade det, emn bara några kilometer utanför hade dte kommit flera centimeter snö, fick kryp köra för dte var skit halt.

jaha, erik är hemma idag ochså, jag får ingenting gjort och han bara hänger över mig hela tiden, dock har jag börjat läsa i sookie böckerna ajg lånar av nathalie, det är väldigt likt filmen än så länge men visst det blir bara bättre och bättre. jag ser framimot vissa saker i böckerna, eller vissa scener. hrmmm ingen behöver gissa ;)

vart på visko i kinna, de ända stövlarna jg hittade var super snygga och super dyra så jag vågade inte ens testa dom, jaja

har laddat hem gladiator sound tracket, har de på i backgrunden, visst jag har vissa favrit låtar i den men hela tracket håller en väldigt hög nivå, precis som king arthur.

Det är 23 dagar kvar till jul och jag funderar på gekås igen, eller borås. har några julklappar kvar emn ajg känner mig lugn faktiskt, erik har asnvaret för två coh jag har för resten, rättvist va?
Men att ge sig in i julruchen lockar inte, jag sitter hemma och mysre istället coh gör julkort.

Glömde förövrigt johannas födelsedag i söndags(pinsamt) men dte är så det är när hjärnan lämnas hemma coh man har en sjuk idot som tar upp ens tankar för han gnäller så så man inte vet om amn vågar läman huset, då kanske han stryker med. hrmm, morrrrr killar är patetiska när dom är sjuka. tänk om vi skulle vart så. suck

satte upp julbelysningen i min en på gräsmattan igår, dte lysre upp trädgården så mysigt. nu ska jag börja dra mig mot hästarna och kaninerna, jag har kikat lite på färgerna, dte kommer bilder så får ni följa de små liven, dom är ju snart en vecka( 4dagar) hursom kommer det. Saga är en duktig mor coh dom är som små mjukis korvar.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback