hehe, så kan det vara

så var fjärde bocken avverkad ;) synd man hade liksom hoppats på mera ;) hihi jaja dne var underbar och det var vääääldigt svårt att lägga ifrån sig den, vilket erik märkte.
Så jag har börjat på femte boken och den är spännande hittils ;)

Nyår närmar sig och även det nya året, hehe jag jobbar men inga problem nathalie det finns tid för dig på kvällarna, lite sent nån gång gör inget ;) hursom har jag räknat lite på detta. det är ca 82 avsnitt kvar i buffy serien;) mer eller mindre, garanterat nått mer för jag har räknat med ca 3 avsnitt på varje skiva.

Så vi måste typ titta på två avsnitt varje dag på ett hum ;) hehe ;) kuligt va? men det blir tid till mycket mys, hursom har jag varit hos hästarna nu på mrogonen, det är iskallt ute och ajg känd emig så positiv ckså att jag skippade termobyxorna och det skull jag inte gjort, brrrr

ska äta frukost nu och dona och fixa;) det blir en lugn dag för erik är och jagar hos sina gudföräldrar ;)

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback