här händer det inte möe

kl är 00.28, och jag är små trött, dagens händelser kommer dock här

vaknade sent dryga tio snåret, jag eldade fixade och gav hundarna mat innan dom åkte ut, sedan drog jag till mamma, fick mat och jag och anders planerade en borås tripp huxflux. hämtade ko skiten först, hihi patrik har praktik hos martin för er som undrar, martin är mjölkbonde.
 ja sen tog vi oss äntligen in, jag hittade en julklapp till mamma, anders är verkligen underbar att ha med, vi ligger på sammma nivå och ja, dte har vi väll igentligen alltid gjort, vi är bäst helt enkelt ;) jaja, allt flöt på som vanligt i borås och i juletider i trafiken. Men som min vanliga otur ville folk inte låta bli min bil, PANG och nån körde på mig bakifrån vid en avfart från motorvägen. givetvis så klart skulle han drämma till mig ordentligt, och min stötfångad knyklades till, jag och anders är välbehållna men dte känner jag imorgon om jag får åka till läkaren. jäkla drummel.
"jag trodde inte ni stog där, jag tittade på sidorna"
-kanske ska man titta frammåt, dit vägen går coh där bilarna oftast står?????
hursom, först tänkte jag blåst av min filmkväll med nathalie, men så kom jag på att kanske är hon dne ända som just nu kan få mig på bra humör och jag åkte ändå. det blev lyckat med mycket nyttig frukt och dessvärre men syndigt gott chokladen. helt lyckat med lite buffy och spike. hihi vi är nu på säsong tre och avsnitt tre.

förutom krocken har det varit en lyckad dag, känner mig bort domnad och lite hjälplös för tillfället, allt är liksom upp och ner. Kanske är världen bättre så, men hellst skulle jag vilja ha en egen värld. finns det inget hål i nån urholkad stubbe som jag kan falla ned i? som alice i underlandet?
jaja, ska upp och sova nu med dönicken, jag ska försöka att inte väcka honom.


over and out

Kommentarer
Nathalie säger:

Usch - jag fattar inte varför du skall ha sådant jäkla oflyt hela tiden!! Hoppas du känner dig ok idag.

Jag är alltid här för att muntra upp dig vettu!

Krameli kram!

2008-12-06 | 10:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback