gårdagen och morgonen

igår var det hyffast stressat hela dagen, eller nja inte så mycket. jag hämtade nathalie vid 9 för att åka till gekås. dte var hyffast med folk, som vanligt tyckte jag, men dte var väll små jobbigt. handlade lite julklappar och annat roligt.

sedan var jag hos sjukgymnasten, hon klämde lite och frågade en mängd frågor, hon trodde inte det var nått fel på nacken och skulle höra av sig i veckan, jag har fått papper på övningar.

Sen gjorde jag hästarna och kaninerna, det gick smidigt. sedan duchade jag coh fixade mig för julmiddag på golfrestaurangen. Det var helt okey och väldigt roligt. Alla vad glada och trevliga och micke var där och underhöll oss. Känns som en evighetsedan jag gick säsong och jobbade med honom. hursom

Idag väckte jag mig själv kl 7, sedan tände jag och fixade lite för att se dan åka till hästarna och grisarna, det gick smidigt och struntade i täckena idag, jag hoppas det håller upp. Hursom så körde jag sedan patrik till handbynäs och tog mig därifrån till svenljunga för intervju med ann, amf allstå. det var hyffsat givande och hon gjorde väll allt mycket klarare för mig innom vissa saker men igentligen är dte en ända stor djungel ;) jaja

snart ska mamma ringa hoppas jag, vi ska nog in till borås, jag ska hitta de sista julklapparna tänkte jag annars tar jag och erik det i veckan.
 
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback