frostigt värre

idag är det ca8 minus här vilket är gasnka kallt och i huste var det ingen dirket sommarvärme men runt en 12 grader och det är inte dåligt. Nu har jag eldat en stund och värmen är så otrolig som 15 garder ;) weeiii brrrrr jga hatar kalla hus, det är jobbigt att gå upp. hursom gick jag upp vid 8,30 för tat åka till hästarna men dom var redan ute så dte var nästan bara att åka hem.  Jag har pratat med vetrinären om villes ben, jäkla hästkrake varför blir du inte bättre. suck. men dte var tvättning och torkning och tvättning och torkning. hursom så hoppas jag att det blir bättre, på vissa stllet är dte bra men på visa mindre bra, jäkla rasp. dte är ett helvete att få bort, och ahr dom väll fått det en gång så får domd et igen, så det blir till att hålla koll. suck och vem är dte som har skit hästen nu? hehe

Var hos nathalie och myste lite med frukt och fondue(stavas det så?) gotti gott var dte iallafall, vi drog igenom tup en 8 avsnitt av buffy ;) dte kändes roligt att vi kom ne bit i serien, en skiva kvar sne är säsong tre över, jag trodde aldrig det skulle hända ;) hehe
 over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback