första dagen på jobbet

och jag känner av det i fötter och ben, hehe men det har varit okey för allt har flytit på, jag bar i B stallet med Jeanette K, dte var trevligt och hon är så lätt och rolig att prata med. Grattis till bebisen iallafall.
7.00-16.45 lite övertid men vad kvittar det, imorgon är dte ju helg;) gottigt betalt. Fick en flaska vin i nyråspresent av jonas, dte var snällt :)

Annars har jag varit hos hästarna och donat lite, känner mig lite ensam, ville haft erik här men ahn har kul på annat jobb. suck

hursom får sookie och eric hålla mig sällskap, Nathalie boken är nsart slut ;/ måste ha mera mera mera.
 Over and out

Kommentarer
Nathalie säger:

Haha - jag har snart läst ut 6:e och då kan du få den och den sjunde!

Du får väl komma förbi någon kväll!

2008-12-30 | 21:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback