flängiläng ;)

jaha, började dagen sent, jag gick och lade mig vid tolv ;) och vaknade vid 9 typ, hurosm så fixade jag lite, var så viktig att jag läste lite i dead untill dark ;) i Love eric, han gav mig samma rysningar som vanligt ;) misa love.

hursom så ska jag berätat vad som hände sedan då, jag åkte hem för att köra mamma till ulricehamn, hon och hennes jobbarkompisar, dom skulle bowla och äta lite, ska hämta dom senare ikväll då. så jag blir vaken ett tag till,
 
jag ska leta lite jobb nu faktiskt. jaja, efter mamma så var jag en kortiss hos tarja, det var mysigt ioch jag fick se hennes nya lägenhet, den var stor och fin. Jag ska hitta på nått att måla och jag ska skissa på lite förslag när jag hinner. hursom, sedan kom jag hem för att byta om och ta mig till stallet. jag hade hela själv men min kära syster hjälpte mig så jag var hemma och klar klockan sex, så hinner jag sätta mig i soffan en minut så hör jag eriks bil, och då var det lugnet borta igen, jag fikc dock läsa en stund till cohd et var skönt. han tittade på film på datorn. tur för mig då ;) hursom. detta är min dag, pusss

Kommentarer
Anonym säger:

Eric is the shit! Du kommer att älska honom längre fram :-P

Ser fram emot helgen!

2008-12-11 | 21:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback