en jäkla överskrift?

jaha, vaknade sent, typ 9, inga hundar väckte mig idag , det känns lite dumt. men men åkte till hästarna och fixade det där även kanineran för jag sak till lisseberg klockan tre, eller rättare sagt jag åker då. så dte känns skönt att ha gjort det så akn erik bara ta hästarna ikväll.

Sitter vid datorn och försöker göra mig smartare på det där med att bränan dvd? haha, så jäkla svårt kan det inte vara men ajg gör fel hela tiden, suck. Jaja ska se till att kanske bränan lite musik så man kan ha nått i bilen ner.

Var hos kaninerna, sagas bebisar e så stora nu,





over and out

Kommentarer
Nathalie säger:

Har du fortfarande inte fått bränningen att funka? Skumt!

Så söta kaninungarna är!

2008-12-17 | 13:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback