en dag i vintertider

började morgonen med en avkörning med bilen, som alla vet var det moddigt på vägen, det gick gätte bra till martin men hem så gick det ner i diket, inte så dramatiskt men ändå så jag fastnade och fick gå tre kilometer och få tag på martin för jag hade glömt telen. så kan det gå.

sen så målade jag lite tomtar coh lugnade mig, och även några ljus och julkkort. det börjar bli en del.
samtiidgt fick jag lite julkänsla ioch med att snön praktiskt taget vräkte ned. lite julmust och julmusik i bakgrundne var suveränt.

hursom så har erik varit hemma idag ochså, det har varit bättre och han har inte varit så jobbigt då.

sen hämtade jag phillipa på dagiset,  hon var med hemma en stund coh sedan i stallen och allting som hör till där, det var roligt och allt gick väldigt bra. Vi degade även nån tomte och några fåglar som jag ahft planer på att göra. Ganska mysigt.

pussss


Phillipa och Sune

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback